Sunday 20 June 2010

Gazon rulou Timisoara

Gazon rulou Timisoara - verdeata artificiala care schimba designul...


O chestie care mi se pare foarte faina la Timisoara e ca adoptam repede chestiile vesticilor. Fie ca sunt bune, fie ca sunt mai putin utile, timisorenii preiau cu rapiditate modelele de business, modelele de viata sau stilul in care se fac cumparaturile. Am trecut de la blocurile comuniste la case cu design variat si materiale eco in doar cativa ani.

Gazonul rulou e o inventie importata, dar care prinde la tot mai multa lume in Timisoara. Vedem acest gen de gazon atat pe terenurile de minifotbal, cat si pe diverse terase ori intrari in institutii. Au mai multe avantaje pe care le puteti gasi accesand linkul de mai sus.

Iarba e frumoasa, miroase placut si nu poate fi inlocuita de acest gazon. Insa cred ca prefer gazonul rulou decat betonul gri si incins.

2 comments:

Anonymous said...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Cluburi Sibiu said...

Buna seara,
In speranta ca nu deranjez prea mult, as dori sa va intreb daca ati fi dispus/deacord sa publicati un link pe blogul dv.

Link-ul este: http://www.location-reviews.com/harta-timisoara.html ( cu titlul ( harta Timisoara)

Prin urmare va putem oferi un link http://beius-alexlsu.blogspot.com/ ( PR2 si 60 vizitatiri/zi)

Indiferent de decizia luata, astept un raspuns.

Va multumesc!
Cu stima, Daniel